ЧЗВ-и

Най-често задавани въпроси.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка ?

Не, не е необходимо да се регистрирате. За да проследите и проверите поръчка е достатъчно да запазите кода на поръчката.

Какви са начините по които мога да направя поръчка ?

Може да направите поръчка онлайн като гост или с регистрация в сайта ни, по телефона, по e-mail или в facebook страницата ни.

Възможно ли е да получа артикул от офиса на магазина ?

Да, това е възможно. Поръчките може да се изпълняват посредством куриерска фирма – до офис, или адрес на клиента.

С коя куриерска фирма е възможно да се осъществи доставка?

Онлайн магазина използва куриерските услуги на фирма „Еконт-Експрес“.

Каква е цената на доставката ?

Цената на доставката до офис на Еконт Експрес започва от 5.40 лв. До личен адрес в населени места с офис на Еконт Експрес започва от 6.50 лв. До населени места без офис на Еконт Експрес започва от 7.80 лв. Цената за доставка се определя от теглото и размера на пратката. Можете да използвате „Тарифен калкулатор“, за да се осведомите допълнително.

Как получавам потвърждение за успешна поръчка ?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Автоматичен имейл ще получите и при изпращане на Вашата пратка с номер за проследяване на движението ѝ. Уверете се, че посочения имейл адрес е валиден!

Мога ли да направя промени по пръчката си ?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Но, ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина най-късно до 2 часа след изпращането на заявката.

Какви са сроковете за доставка ?

Всички направени поръчки се доставят с куриерска фирма „ЕКОНТ-ЕКСПРЕС“. Сроковете за доставка са от 24 до 48 часа, в зависимост от населеното място, за всички населени места с офис на Еконт доставката е 24 часа.Доставките се изпълняват само в работни дни. Всички поръчки направени след 16 часа се обработват и изпращат в следващия работен ден. Всички поръчки направени в почивни и официални почивни дни, се обработват и изпращат в първия възможен работен ден.

Как да платя ?

Заплащането се извършва чрез наложен платеж при получаване.

Възможно ли е разминаване на цвета на продукта на снимката в този в действителност ?

Снимките, които презентират продуктите, представят най-точно цветовете им. Punkin.bg не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди.

Рекламация

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация в присъствието на куриера. Punkin.bg поема транспортните разходи в случай не рекламация.

Не се приемат обратно пратки с наложен платеж.

Връщането на пратки към нас може да направите с куриерска фирма Еконт.

След приемане на върната стока ще върнем дължимите суми в срок от 7 дни.

Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка.

Замяна, връщане на продукт

*Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!

В случай, че поръчаната от вас стока не отговаря на очакванията ви или размерът не е подходящ, може да я замените с друг размер или продукт в срок до 14 дни от получаването. Върнатата стока трябва да е с етикети и опаковка, в добър търговски вид, да не е използвана, прана, гладена, скъсана, да е чиста и без странични миризми. Към пратката трябва да бъде приложен формуляр за връщане и замяна. В случай на замяна или връщане, клиентът заплаща куриерската услуга към Punkin.bg. Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от онлайн магазина, като във формуляра трябва да отбележи желания от него продукт/и. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, първоначално платената сума ще бъде приспадната.

Клиентите на онлайн магазин Punkin.bg могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Върнатата стока трябва да е с етикети и опаковка, в добър търговски вид, да не е използвана, прана, гладена, скъсана, да е чиста и без странични миризми. Към пратката трябва да бъде приложен формуляр за връщане и замяна. Стойността на върнатата стока се възстановява по банков път.

Контакт

Все още имате въпроси ?